info@hoody.cz +420 588 288 973 Doprava nad 2000 Kč ZDARMA

Výměny

Prostě vám nesedí? Pošlete ho k vodě.

Zboží úspěšně dorazilo, ale nesedí vám? Je vám velké? Můžete vzít útokem nejbližší cukrárnu. Nebo malé? To se zase můžete stát breathariánem (breatharianismus je životní způsob, podle kterého není nutné jíst, pít ani spát, protože lze žít jen ze vzduchu, pozn. redakce).

Počkat, takhle opravdu ne. Prostě zboží vyměňte za to, které vám bude vyhovovat líp. Můžete tak učinit do čtrnácti dnů od obdržení objednávky.

Pamatujte na následující:

• Vracejte zboží v původním stavu. Určitě jsme vám jej nedodali nošené, vyprané nebo poničené či s chybějícími visačkami. Soukromou módní přehlídku bychom v kanceláři šéfovi asi nevysvětlili. Bohužel si zboží v tomto stavu tedy nemůžeme ani převzít.

• Zboží nám vracejte v originálním a neponičeném obalu. Vynechte prosím: Zbytky balicího papíru od Vánoc, včerejší noviny či reklamní letáky.

• Nezapomeňte na vyplněný formulář. Prosíme čitelně, hádanky máme rádi, ale musel by se za nás někdo jít přimluvit k našemu šéfovi, aby nám prodloužil polední pauzu.

Kde ho najdete? Vidíte před sebou rekapitulaci objednávky? Tak vidíte i formulář, stačí provést elegantní obrat o sto osmdesát stupňů. Otočte prosím pouze papír s objednávkou, ne sebe. Ale jestli umíte stojku, opravdu vám tleskáme.

Až ho vyplníte, pošlete ho spolu se zbožím sem:
hoody.cz

U soutoku 1159/3, 779 00 Olomouc

Chcete si objednávkový list nechat, zapomněli jsme vám ho poslat nebo vám ho snědl pes? Najdete ho taky tady

Abyste měli situaci pod kontrolou, e-mailem i SMS se dozvíte, že jsme zboží přijali. Obratem vás pomocí e-mailu nebo SMS také informujeme, že už jsme poslali nové zboží. Nedoporučovali bychom proto v nejbližších dnech dovolenou na pustém ostrově bez signálu a wifi, ať vám nic neuteče.

HOODY
Nahoru